Op deze pagina vindt u informatie over bestellen, verzendkosten, retourneren en andere veel gestelde vragen.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1 – Producten bestellen
Heeft u een product gevonden? Klik dan op de knop ‘TOEVOEGEN’. Uw product is nu toegevoegd aan uw winkelwagen.

Stap 2 – Winkelwagen
Er verschijnt een grote zwarte knop in beeld met ‘BEKIJK WINKELWAGEN’. Als u hierop klikt vindt u het product dat u zojuist heeft toegevoegd. Als u meer producten nodig heeft, kunt u verder winkelen op de webshop en meer artikelen toevoegen aan uw winkelwagen.

Stap 3 – Bestellen
Is uw bestelling compleet? Klik op de winkelwagen (rechts bovenin de webshop staat een pictogram van een winkelwagentje). U ziet hier een overzicht van uw artikelen en prijzen.

Stap 4 – Verzending
U heeft hier 4 opties:

  • U kunt de bestelling afhalen in ons filiaal in Amersfoort.
  • U kunt de bestelling afhalen in ons filiaal in Spakenburg.
  • U kunt het laten bezorgen door De Vries Slaapcomfort (Alleen geldig voor bedden, matrassen en kasten).
  • U kunt de artikelen laten versturen met PostNL.

Kies de gewenste optie en druk op ‘DOORGAAN NAAR AFREKENEN’.

Stap 5 – Gegevens
Voor het bezorgen van uw bestelling hebben we uw gegevens nodig. Vul hier links uw gegevens in.

Stap 6 – Betaalmethode
Kies de gewenste betaalmethode en ga akkoord met het privacy beleid en algemene voorwaarden. Controleer de gegevens van uw bestelling en klik hierna op ‘BESTELLING PLAATSEN’.

Stap 7 – Bevestiging
U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling en verdere informatie over uw bezorging.

Heeft u toch nog vragen over het plaatsen van een bestelling, neem dan gerust contact met ons op: 033-4633863 of mail ons op info@devries-bedden.nl

Wij helpen u graag!

 

Verzendkosten

  • Bij een bestelling boven de € 20,- betaalt u in Nederland geen verzendkosten!
  • Bij een bestelling onder de € 20,- betaalt u in Nederland € 6,75

Aanvullende wensen bij PostNL (b.v. ochtendlevering, avondlevering, niet bij de buren etc.) zijn voor uw eigen rekening.

 

 

Bezorging en afhalen

U heeft bij ons keuze uit 4 mogelijkheden:

  • Bezorging door PostNL
  • Afhalen in winkel Amersfoort
  • Afhalen in winkel Spakenburg
  • Levering door De Vries Slaapcomfort (alleen bedden, matrassen, kasten)

Bezorging door PostNL

Uw bestelling wordt, met uitzondering van bestellingen geplaatst op zaterdag, standaard de volgende dag geleverd. Dit geldt alleen voor bestellingen die uit voorraad leverbaar zijn en voor 17:00 zijn besteld.

Afhalen in onze winkels

Wanneer u kiest voor afhalen in één van onze winkels, zal er contact met u worden opgenomen wanneer uw bestelling compleet aanwezig is in de winkel van uw keuze.

Levering door De Vries Slaapcomfort

Levering door De Vries is alleen van toepassing op artikelen die niet geleverd kunnen worden door PostNL. Hierbij kunt u denken aan bedden, matrassen, toppers en kasten. Bij deze keuze nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor het inplannen van een bezorg- en/of montageafspraak.

 

Gratis retourneren

U heeft het recht om een product binnen 14 werkdagen terug te sturen. Zodra wij het artikel in goede orde ontvangen hebben, zullen wij uw aankoopbedrag zo snel mogelijk terugstorten.

Uiteraard mag u het artikel uit de verpakking halen, passen en beoordelen. Het is wel belangrijk dat het artikel NIET gebruikt en/of gewassen wordt!

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht dient u het product in originele staat (voor zover mogelijk) samen met de originele verkoopverpakking aan ons te retourneren.

Attentie! I.v.m. hygiëne nemen wij geen dekbedden en kussens retour! U kunt er bij ons dus zeker van zijn dat er niemand anders op uw nieuwe kussen/ onder uw nieuwe dekbed gelegen heeft.

Kortings-/waardebon

Hoe gebruik ik een kortings-/waardebon? Dit kan op 2 manieren, namelijk:

Optie 1 – Winkelwagen. Onder het lijstje met producten vindt u een veld met waardebon en een grote zwarte knop met ‘TOEPASSEN’. Hier kunt u de code invullen en toepassen op uw winkelwagen.

Optie 2 – Checkout. Mocht u bij de winkelwagen vergeten zijn uw kortingsbon/waardebon in te vullen, wordt er bij de CHECKOUT nogmaals gevraagd of u een kortingsbon heeft. Er wordt hier beschreven hoe u de code kunt invullen.

 

Klachten

Als u onverhoopt een klacht heeft over een product of over een van onze diensten, kunt u contact opnemen via onderstaand e-mailadres. Uiteraard nemen wij uw klacht zo snel mogelijk in behandeling.

info@devries-bedden.nl